Trots

13-06-2019

Laat mij eerst eens beginnen door te zeggen dat ik enorm trots ben op wat de meiden van LouKA allemaal hebben bereikt in zo een korte tijd! Ze zijn allemaal begonnen met een sterke wil om iets voor andere te kunnen betekenen. Dat zullen ze niet alleen in Gambia doen, maar hebben ze hier in Nederland tijdens hun process ook al gedaan. Vele mensen openen hun deuren voor de meiden; is het al wel niet voor een klus, dan wel om een kopje thee te drinken en het over LouKA te hebben. Vaak hoor je ouderen zeggen hoe goed ze het vinden dat er nog jongeren zijn die van de bank komen en iets doen voor de medemens. Naast dat ik het prachtig vind om te horen hoe enthousiast en geintereseerd ze zijn hiervoor, vind ik het maar erg dat het beeld over jongeren zo ver is gekomen. Dit draagt alleen maar bij aan mijn respect voor de meiden van LouKA; They will prove them wrong!

Dames, ik wens jullie heel veel plezier in Gambia en heb enorm genoten van de reis ernaartoe; dankjewel!

~Stella

LouKA

BEL ONS

+31 6 50416353

SCHRIJF ONS

loukainactie.pr@gmail.com

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin