Toekomst

12-03-2019

Hallo allemaal!

De afgelopen dagen zijn we allemaal ontzettend druk geweest met het uitzetten van nieuwe acties! Samen met de andere meiden van de activiteitengroep en 2 coaches hebben we afgelopen maandagavond weer onze hoofden bij elkaar gestoken om nieuwe acties te bedenken en te organiseren. Er komen dus heel veel leuke activiteiten aan! We zijn bijvoorbeeld bezig met het organiseren van een sponsorloop op de basisscholen in Laren, we zullen op koningsdag in Warnsveld en Laren staan, we zijn bezig met het organiseren van een kofferbakverkoop en nog véél meer. Daarnaast gaan we de komende tijd ook veel kerken af in de omgeving om daar ons verhaal te vertellen. In de kerkdiensten geven we bijvoorbeeld een presentatie, wawt dus ook nog eens super goed voor onze presentatievaardigheden is.

Zelf merk ik heel erg dat dit project nu al erg leerzaam is! In Sri Lanka gaan we sowieso heel veel ervaringen opdoen, nieuwe dingen leren en de mensen daar helpen, wat ontzettend mooi werk is. Maar naast dat we in Sri Lanka veel zullen leren, is de hele weg er naartoe ook al een heel leerproces. In het begin vond ik het bijvoorbeeld lastig om goede mailtjes op te stellen en om dingen echt concreet te regelen. Nu heb ik dat al heel wat keren gedaan en gaat het steeds beter!

Ik vind het echt een super leuk (en leerzaam) project en ik ben ontzettend dankbaar dat ik hier aan mee mag werken. Het project is naar mijn mening nu al geslaagd, maar we moeten natuurlijk nog wel wat meer geld ophalen. Dus ik ga nu snel weer aan de slag met het regelen van de voorbereidingen voor de komende projecten!

~ Annemijn

LouKA

BEL ONS

+31 6 50416353

SCHRIJF ONS

loukainactie.pr@gmail.com

Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin